Idag...

Idag så kände jag en slags vändning. Jag tycker det är dax för mig att rycka upp mig! Jag har gjort en lista på saker jag ska ha gjort innan det här året är slut. Jag kommer inte att publicera listan, den är lite för privat, men jag kommer skriva om alla mina framsteg och kanske berätta om det var ett mål eller inte :)

Idag så har jag lärt mig att bryta färg på jobbet. Det är faktiskt så att det är jätte kul när man lär sig något nytt, som att lägga en order. När jag hade lärt mig det så ville jag bara lägga massa ordrar och sälja tapeter till alla! Nu när jag lärt mig blanda färg hoppas jag på att varje kund jag får vill ha blandad färg, igår så hoppades jag på att kunde INTE skulle vilja ha blandad färg. Så himla intressant!!!

Idag känner jag att det blir en kväll framför tvn med en kopp te, kanske inte dricka te hela tiden men en stund. Men för att jag ska kunna koppla av så mycket så måste jag plocka ihop lite granna :)

//marica



Bara för att jag ser jävligt bra ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0