The begining!

Ja, då börjar jag med ett nytt tappert försök med att hålla igång en blogg!
Förra gången gick ju inte så bra eftersom att uppdateringarna kom en gång i veckan eller mer sällan.

I denna blogg tänkte jag ha en inriktning, och då ska jag skriva om det jag är bäst på, och var är inte det? Jo! Mej själv så klart! Varför inte bara ha en blogg med bara mig tänkte jag? Självklart kommer det mode, skönhet, relationer och skvaller, men så klart från mig själv! Jag ska göra en inne och en ute lista i veckan, (tack Hilda som gav mig inspiration) Sedan lovar jag att det kommer komma en uppdatering om dagen så länge jag har en dator till hands! 

Min brillianta idé om att skriva om mig själv gav mig en underbar tanke om ett perfekt namn:

Me, My self and I




Have a nice time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0