Nytt liv

Mitt nyttiga liv börjar idag! När jag kommer till skolan, eftersom jag äter en sån härlig frukost; kexchoklad och läsk! Men jag köper en macka och en juise när jag kommer dit. Jag tänkte även börja träna lite på allvar och hänga med bättre i skolan. Jusst nu är det som jag har kört fasst i en grop. Jag orkar aldrig något. Och när det händer något så blir jag jätte stressad. Men det ska det bli ändring på. Nån dag den här veckan ska jag även gå till ungdomsmotagningen för att få be om att prata med en kurator. Inte för att jag har några jätte problem, men förra året gick jag till kurator och fick ordning på livet, och det här året har jag inte gått hos en, så det är ju ganska uppenbart vad som saknas jusst nu. Jag är en person som älskar att prata, och jag behöver någon jag kan prata med som inte sägar vad som är rätt eller fel tillbaka.

Nu ska jag äta upp och göra mig iordning!
Vi ses i eftermiddag. Då blir det lite feng shui och min "dagens outfit"

Kommentarer
Postat av: veronica

Det är jätte skönt att prata med någon vuxen som är bildad genom de området :)

Jag hoppas du blir av med stressen och lycka till med ditt nyttigare liv :)



Kramar ///veronica..

2008-11-18 @ 14:14:17
URL: http://veronicasiivonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0