Julklappar

Nu har jag gått hela dagen och letat julklappar! Jag har köpt dom flesta, men jag tycker det är så svårt. Jag kommer nästan aldrig på nått spännande, anorlunda eller personligt. Dom senaste åren har jag bara köpt om jag har hittat nått, men jag tänkte att alla skulle få sig en lite present i år. Det är lättast att hitta till Fredrik och till min bror Niklas. TIll syster var det ganska lätt i år faktiskt. Men mamma, ocn Patric och mormor och farmor och farfar, kusiner, svärmor och svärfar. Ja, det är skit jobbigt. Till slut blir det väl att man köper ljus till allihopa. 

Jag ska ju att jag skulle skriva en inne och en ute lista. Jag hade igentligen velat ha den skriven på söndagar eftersom det är den sista dagen på veckan. Men måndagar går väl lika bra! 

Ute: 

3. Ovänner
     Det är så himla jobbigt att vara 
     ovän med någon. Det tar på krafterna
     och man mår inte alls nå bra. Se till
     att vara vänner!!


2. Pastellfärger.
     Nu på hösten ska det 
     vara mörka färger som, vinröd, grå,
     mörkblå, svart och naturvit. Det är
     jätte fint och det känns mysigt i
     höst mörkret.


1. Godis. 
    
Nu går godis, läsk, chips
     och andra onyttigheter bort för mig.
     Det är nu man ska börja men det
     nyttiga om man vill ha en sund och 
     härlig kropp till sommaren.


Inne:

3. Varmchoklad med grädde. 
    
Jag vet att jag skrev för 2 sekunder sen
    att onyttigheter skulle gå bort. Men det
     finns väl inget bättre än att sätta sig på
    Jambo med ett gäng kompisar en kall 
    höst/vinter dag med en kopp 
    varmchoklad med vispadgrädde!


2. Idol.
    Det är mitt absoluta favorit program
    jusst nu. Varje fredag sitter jag bänkad
    framför TV:n och håller tummarna för
    Alice och Kevin!

1. Julen.
     Julen närmar sig med stormsteg.
     Och det är så mysigt att köpa julklappar
     och jul pynta!




Kommentarer
Postat av: veronica

Dedär med julklappar är svårt..

Men jag blev klar med mina klappar för ett tag sen :)



Mamma ska få kort på hennes hundar jätte fina bilder å snygga ramar till :)



Pappa fick ett par vinter kängor.



och Killen fick en mini plattång så han slipper bränna sig hela tiden :D



Kram kram

2008-11-17 @ 17:42:04
URL: http://veronicasiivonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0