Jag vill ha söndag!

Ja, det är nog första gången i mitt liv som jag säger på fredagen att jag vill ha söndag. Men nu finns det en speciell anledning; Jag och Fredrik får veta om vi får en lägenhet! Jag är så himla nervös, jag vill verkligen flytta hemmifrån, jag trivs inte alls, för det mesta så känner jag mig bara ivägen. Men om jag skulle få bo med Fredrik i en egen lägenhet så tror jag att allt skulle bli bättre :)

Men nu ska jag plocka ihop i mitt rum, för Hanna kommer snart och då ska vi titta på IDOL :D   


jag och Fredrik i Egypten.
Jag vill bo med dej <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

hållar alla tummar jag har för att ni får lägenheten!

2008-11-28 @ 21:13:19
URL: http://josefinejosefinej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0