God morgon

Så var det en ny dag, söndag. Dom flesta tycker inte om söndagar, det gör väl inte jag heller för den delen. Jag hatar när man vet att man måste till skolan dan efter. Och så sitter man bara hemma och väntar på att tiden ska gå och man får gå och lägga sig. Men den här söndagen kommer inte att bli som alla andra! Först ska jag städa, sen ska jag åka och hälsa på Josefine (www.josefinejosefinej.blogg.se), det ska bli riktigt kul, vi har inte träffats på evigheter! Och efter det ska jag till mormor, det va också ett tag sedan. Och till sist så kommer Fredrik hem till mig, vi ska kolla på film och mysa. Och så har jag en överaskning åt honom, men det kan jag ju inte skriva nu, om han mot förmodan skulle läsa!

Nu är det bäst jag sätter fart så jag hinner!

C ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0