Äntligen helg

Nu är det äntligen fredag.

Jag har städat hela övervåningen, varit ut med grejos på vinden och nu har jag hunnit slappna av. Nu väntar jag på att tjejerna, Emma, Tilda, Hanna och Pratricia ska komma och så ska vi se på idol. Veckans höjd punkt! Och ikväll så ska Anna ut, jag har inte tyckt att hon har varit bra sen första början, det är hennes tur att åka hem ikväll. Och om hon nu inte skulle åka så ska Johan ut. Fine, han är musikalisk, men jag har fått nog av honom nu.

Från en sak till en annan! Igår så var jag och Hanna iväg till Gävle och läkerol arena för att skåda Brynäs-Färjestad. Matchen slutade 2-2.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon har faktist en super fin/söt mage :)

Den tycker jag om.

Jag tycker nicoles är finast men jag vill ha Vanessas =P

2008-11-21 @ 19:45:02
URL: http://veronicasiivonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0