Idol

Ikväll är det idol, och sen är hysterin över, iallafall tills nästa höst. Ikväll kommer iallafall Josefine och Hanna och så ska vi kolla på musikprorammet tillsammans med en massa chips och dipp! Efter nyår blir det en jävla ändring iallafall. Och det här nyåret ska jag hålla mina löften!

Men nu måste ja städa eftersom jag får sånt fint främmande :)

Och så vill jag bara säga till dej att det är inte bara att komma och gå hur man vill.
Och du måste verkligen ändra på dej. Du ska inte vara så överaskad över att ingen vill vara med dej i slutändan, för du som ser till att dom försvinner. Det är helt ditt eget fel. Om vi inte skulle sluta va med varandra nu för att du gjorde som du gjorde så hade det inte funkat än då, inte nu, inte när du är som du är. Men jag gillade dej, jätte mycket. Men det är som du sa: det kommer aldrig att bli som förr. Och det är jag ledsen över. Men jag har gjort det jag har kunnat. Och det är faktiskt så att jag gav dej en chans, men du tog inte den. Jag är ledsen, med det blir inte vi igen

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nemen :O Vad har hänt :( Inte kul att förlora en vän :(



Ja jag och Carola ska iväg till någon som kan sy nu i januari :D Ingen kommer att få se klänningen förns den är klar ;) Förutom hon som ska sy den såklart ;) Den kommer blir skiiiiit snygg ;) Ja jag längtar så jag spricker ;) Jag har ju världens vackraste kavalje också ;) haha

2008-12-12 @ 22:21:04
URL: http://snoppoline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår inte varför du fått för dig att jag ens vill vara vän med dig längre. Jag sa till dig: det är inte som förr, det kommer aldrig bli som förr. vi har glidit ifrån varandra. men du säger att du har gett mig en chans? Marica, förlåt, men jag ville INTE ta den för att jag inte vill vara vän med dig längre. Jag kommer inte och går som jag vill utan jag ignorerar dig, och om du känner att det är att jag kommer och går så är det fel. Jag vill inte bråka med dig, och jag tycker du blivit så annorlunda att det absolut inte finns någon vänskap kvar. Och om du tycker samma om mig så är det helt okej. Jag har de personer jag behöver. Bara för att du tycker att inte jag klassas som vän för dig (eller om någon av dina vänner tycker det) så betyder det inte att jag kommer bli ensam. Jag har de som tycker om mig för den jag är och som aldrig kommer sluta göra det. Jag kommer inte ändra på mig, detta är jag från topp till tå. Jag kan vara helnice, men jag är även jävligt bitchig. Den som sårar mig eller mina vänner är inte värd ett skit i mina ögon. Men som sagt, jag har de personer jag behöver, och tycker folk inte om mig eller att jag ska ändra stil så är det upp till dom. Jag tänker inte ändra på mig pga ett blogginlägg på internet. Inte en chans ;)

2008-12-13 @ 19:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0