Flytt

Imorgon flyttar jag och Fredrik till våran etta på kristineberg! Det ska bli så himla roligt, jag har längtat hur mycket som hellst!

Idag har jag, mamma och Malin hjälps åt att flytta alla mina grejjor till lägenheten, mamma diskade alla köks saker och ställde in i skåpen :) och jag åt bulla och drack sprite. Så kom mormor med en hel massa saker!

Imorgon så ska jag, Anneli och Fredrik åka till IKEA och köpa en soffa och andra småsaker, sen ska vi flytta sängen och andra saker, så i morgon är det dagen D, då bor jag inte hemma längre.

Eken tyckte de va dax för en inne och ute lista igen. Jag ska först flytta, sen fixa photoshop och sedan ska jag uppdatera med inne och ute listor och roliga saker.


Jag har två nyårslöften, och det är; Att jag ska lära mig gå i pumps och att jag ska blogga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0