Äntligen sambo

Nu har jag och Fredrik lämnat boet och bor i en egen lägenhet!

Igår var både den värsta och den bästa dagen i mitt liv. Vi va på IKEA, det tog tre timmar och jag handlade för 9670:-
Vi skulle bära bland annat en sofa, ett tv-bord, ett skrivbord, en badrummshylla och sen massa småsaker. När vi va klar med det så åkte vi hem till mig och hämtade mera, som tur va så hade jag bara en stor säng som skulle med och en masa småsaker. In med de i lägenheten och vidare till Fredrik, där hämtade vi en skrivbordsstol, och en hel jävla massa småsaker, han hade packat allt i påsar. Förrutom en kartong, och den hade inget lock. Men men, allt gick ju kanon, och nu har vi spenderat första natten i våran lägenhet där vi nu ska bo och vara sambo.

Tack Anneli för hjälpen igår. Det bettyde mycket :)
Och tack mamma <3

nu måste jag klä på mig nått, och sen ska jag och Fredrik och Kenneth åka iväg och köpa gardinstänger och grönsaker.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0